INFORMACE

Praktické

  • FESTIVALOVÝ AREÁL otevírá ve 12.00. Pokladna před areálem otevírá v 11.30.

  • S SEBOU NA FESTIVAL – vezměte si s sebou identifikační průkaz /občanský nebo řidičský/, potřebné léky, pláštěnku, pokrývku hlavy proti slunci, opalovací krémy, hygienické potřeby…

  • PLATBY NA FESTIVALU – na pokladně i v areálu můžete platit hotově nebo kartou

  • DEŠTNÍKY v případě deště, je možné do areálu vnášet, jejich použití je však povoleno pouze v případě deště a to pouze v zadní části areálu, tzn. od zvukařských stánků dále.

  • FOTO/VIDEO – focení prostřednictvím profesionálních fotoaparátů je povoleno jen akreditovaným fotografům… běžné fotoaparáty a focení či natáčení videí je povoleno komukoli… jen prosím dbejte na morálku, co je vhodné zveřejnit… v blízkosti pódií je zakázáno používat blesky, buďte prosím ohleduplní vůči umělcům

  • PSI A JINÁ ZVÍŘATA nebudou do areálu s ohledem na bezpečnost vpuštěni

  • VNÁŠENÍ NÁPOJŮ je do areálu s ohledem na bezpečnost zakázané

  • ZBRANĚ, OMAMNÉ LÁTKY, OSTRÉ PŘEDMĚTY je zakázáno vnášet do areálu. Respektujte pokyny security

  • DĚTI – do 10 let – vstup zdarma

  • DRŽITELÉ ZTP – vstup zdarma / doprovod 320 Kč

  • ZMĚNA PROGRAMU je vyhrazena, zaplacené vstupenky se nevrací, vstupenka je nevratná a nelze ji vyměnit

  • MERCHANDISE – na stánku s  tímto označením je možné zakoupit nový festivalový merchandise a oblečení, nosiče či jiné předměty vstupujících interpretů 

    Bezpečnost a zdravotní služba

  • ZDRAVOTNÍ SLUŽBA – pro případy neřešitelné lokálním ošetřením festival spolupracuje s místními nemocnicemi

  • BEZPEČNOSTNÍ SLUŽBA o bezpečnost se bude starat profesionální security, kterou rozpoznáte podle dresscodu a nápisu SECURITY. Budou se starat o pořádek, hlídat festivalový prostor, koordinovat přístupové cesty a kdykoli se na ně můžete obrátit.

  •  NOUZOVÉ VÝCHODY budou označeny značkami s nápisy EXIT. V případě nouzového stavu bychom vás informovali prostřednictvím LED obrazovky, moderátora, security a specielně proškolených pomocníků

    Doprava

  • DOPRAVA NA FESTIVAL – ideální je využít vlakového spojení…dostupnost do Českého Brodu je ideální, spoje naleznete na IDOS.cz…v případě, že pojedete na festival auty, doporučujeme se domluvit s více lidmi, je to ekologické. Na cestu z festivalu můžete využít festivalové taxi, viz ceník níže.

  • FESTIVALOVÉ TAXI - O pohodlnou cestu z festivalu se opět postará TAXI FEST. Poznáte jej podle viditelného označení na dveřích – Brod 1995 CAR! TAXI FEST se postará i odvoz vašeho vozu a můžete si u nich udělat i alkoholtester. Zapiš si za uši tel. 734 345 678.
    0-6 km do 4 osob fixní cena 200 Kč
    0-6 km 5-6 osob fixní cena 350 Kč (vícemístné auto)
    Nad 6 km do 4 osob nástupní sazba 60 Kč, následně pak 36 Kč/km, čekání 7 Kč/min.
    Pro větší partu 5-6 osob nástupní sazba 60 Kč, následně pak 50 Kč/km, čekání 7 Kč/min.
    Odvoz vozu 0-10 km fixní cena 700 Kč, nad 10 km je cena odvozu vozu 70 Kč/km.
    Možnost alkoholtesteru: 100 Kč (pokud využijete odvoz vozu, použití alkoholtesteru bude odečteno z ceny odvozu).
    TaxiFest můžete samozřejmě využít i k cestě na festival.
    Z každé jízdy nebo “fouknutí” putuje 20 Kč na neziskovku AutTalk! DĚKUJEME!

    Ostatní

  • PRESS – na festival mají volný vstup jen akreditovaní novináři. Akreditace se řeší se Silvií Markovou, prostřednictvím emailu markova@s-m-art.com, pořadatel si vyhrazuje právo akreditaci udělit i odmítnout.

  • POŘADATEL AKCE je společnost SKYBRAND s r.o., Palackého 237, 282 01 Český Brod

Parking

Parkování máte zdarma v ceně vstupenky vedle festivalového areálu. Příjezd z ulice Tuchorazská.

Ubytování

K ubytování můžete využít místních hotelů a penzionů, konkrétně Hotel Apeyron http://hotelapeyron.cz/

Bezpečnost

  • BEZPEČNOSTNÍ SLUŽBA o bezpečnost se bude starat profesionální security, kterou rozpoznáte podle dresscodu a nápisu SECURITY…budou se starat o pořádek, hlídat festivalový prostor, koordinovat přístupové cesty a kdykoli se na ně můžete obrátit

  • NOUZOVÉ VÝCHODY budou označeny značkami s nápisy EXIT a budou vyznačené na mapkách i na webové aplikaci…v případě nouzového stavu bychom vás informovali prostřednictvím LED obrazovky, security a specielně proškolených pomocníků

  • VNÁŠENÍ NÁPOJŮ je do areálu s ohledem na bezpečnost zakázané

  • ZBRANĚ, OMAMNÉ LÁTKY, OSTRÉ PŘEDMĚTY je zakázáno vnášet do areálu…respektujte pokyny security

  • PSI A JINÁ ZVÍŘATA nebudou do areálu s ohledem na bezpečnost vpuštěni

MOTTO BROD 1995

MALÝ FESTIVAL VELKÝCH ROZMĚRŮ

 

NAŠE POSLÁNÍ

„Mícháme pro Vás ten nejlepší letní festivalový koktejl. Ingredience: kvalitní muzika, výjimečná atmosféra, Vy a vaši přátelé. Pozor! V hlavě Vám zůstane tenhle koktejl dost dlouho.“

NAŠE HODNOTY

  • Letitá tradice a zkušený pořadatelský tým

  • Místo setkání a jedinečné prostředí

  • Čas zážitků a historických příběhů

  • Neopakovatelná atmosféra a pozitivní emoce

NAŠE VIZE

Pořádat pravidelný letní pohodový festival vysoké, kvalitní úrovně, pro návštěvníky z okolí Českého Brodu v dosahu 50km, s limitovanou kapacitou 5000 návštěvníků s cílem každoroční vyprodanosti…

NAŠI NÁVŠTĚVNÍCI JSOU

  • Zejména lidé ve věku 30 až 50 let

  • Konzervativní, zkušení a sociálně etablovaní příslušníci střední třídy

  • Lidé s vytříbeným hudebním vkusem a zkušeností

  • Lidé očekávající relativní komfort, zázemí, pohodlí a služby na úrovni

  • Lidé, kteří mají děti a nevyhledávají několikadenní akce. Nezřídka navštěvují akci se svými ratolestmi

  • Lidé, kteří pravidelně navštěvovali koncerty, zábavy a kulturní akce a místní festival je nakrátko přenese do známého prostředí a pohody

  • Lidé, kteří se chtějí setkávat se svými přáteli a známými

NAŠI NÁVŠTĚVNÍCI OCEŇUJÍ

  • Kvalitu programu, zvuku a koncertních pódií

  • Profesionální techniku a zkušenosti pořadatelů

  • Nápadité dekorace a výtvarné řešení

  • Jedinečnou a přátelskou atmosféru

  • Kvalitní a rozmanité občerstvení

  • Doprovodný program vhodně doplňující hudební produkci

  • Starostlivost o čistotu a hygienické standardy

  • Podporu lidí s handicapem

  • Podporu rodin s dětmi

Kontakt

Náš tým

Jsme parta rozdílných osobností, kolegů a současně přátel. Každý jsme dobrý v něčem jiném, spojuje nás láska k hudbě a nezapomenutelným zážitkům.

Petr Fořt
Produkce & Dramaturgie & Design
fort@skybrand.cz
+ 420 777 202 655

Luboš Holý
Marketing & Ekonomika & Produkce
lubosholy87@gmail.com
+420 602 753 243

Silvie Marková
PR manager
 markova@s-m-art.com

Zdeněk Střížek
Catering & stánky
jiricernik@seznam.cz
+420 608 755 756

Miroslav "Sejra" Chaloupka
Areál & Logistika & IT
sejra@skybrand.cz
+420 775 620 025

Jaroslav "Mastro" Šiška
Technika & Pódia & Zvuk & Světla
mastroani@centrum.cz
+420 602 332 762

Zuzana Fořtová
Ticketing & Administrativa & Tisky & Pokladna
info@skybrand.cz
+420 777 334 227

Lukáš Najman
Stagemanagement
lukas@skybrand.cz
+420 602 258 546

Iveta Librová
Administrativa & Rozpočet & Catering
 iveta.librova@atlas.cz

Jakub Plíhal
Elektro
jakub@skybrand.c

Iva Vomelová
Hospitality
 vomelova.iva@gmail.com

Anna Mrázková
Merchandise
anna@skybrand.cz

Pavel Michal
Grafický manuál
michal.pavel@gmail.com

Klára Šípová
Grafika
klara.skaili@gmail.com

Jakub Červenka
Dvorní fotograf
jakubcervenka.mail@gmail

Vilma Neubauerová
Webdesign
vilmaneubauerova@gmail.com

Festivalový areál:

Na Kutilce
282 01 Český Brod

50.0655389N, 14.8552650E

Pořadatel:

SKYBRAND S.R.O.
Palackého 237
Český Brod

IČO: 24831140
DIČ: CZ24831140
Spisová značka: C 178377/MSPH Městský soud v Praze