Praktické
FESTIVALOVÝ AREÁL otevírá ve 12.00. Pokladna před areálem otevírá v 11.30.
S SEBOU NA FESTIVAL – vezměte si s sebou identifikační průkaz /občanský nebo řidičský/, potřebné léky, pláštěnku, pokrývku hlavy proti slunci, opalovací krémy, hygienické potřeby…
PLATBY NA FESTIVALU – na pokladně i v areálu můžete platit hotově nebo kartou
DEŠTNÍKY v případě deště, je možné do areálu vnášet, jejich použití je však povoleno pouze v případě deště a to pouze v zadní části areálu, tzn. od zvukařských stánků dále.
FOTO/VIDEO – focení prostřednictvím profesionálních fotoaparátů je povoleno jen akreditovaným fotografům… běžné fotoaparáty a focení či natáčení videí je povoleno komukoli… jen prosím dbejte na morálku, co je vhodné zveřejnit… v blízkosti pódií je zakázáno používat blesky, buďte prosím ohleduplní vůči umělcům
PSI A JINÁ ZVÍŘATA nebudou do areálu s ohledem na bezpečnost vpuštěni
VNÁŠENÍ NÁPOJŮ je do areálu s ohledem na bezpečnost zakázané
ZBRANĚ, OMAMNÉ LÁTKY, OSTRÉ PŘEDMĚTY je zakázáno vnášet do areálu. Respektujte pokyny security
DĚTI – do 10 let – vstup zdarma
DRŽITELÉ ZTP – vstup zdarma / doprovod 320 Kč
ZMĚNA PROGRAMU je vyhrazena, zaplacené vstupenky se nevrací, vstupenka je nevratná a nelze ji vyměnit
MERCHANDISE – na stánku s tímto označením je možné zakoupit nový festivalový merchandise a oblečení, nosiče či jiné předměty vstupujících interpretů
Bezpečnost a zdravotní služba
ZDRAVOTNÍ SLUŽBA – pro případy neřešitelné lokálním ošetřením festival spolupracuje s místními nemocnicemi
BEZPEČNOSTNÍ SLUŽBA o bezpečnost se bude starat profesionální security, kterou rozpoznáte podle dresscodu a nápisu SECURITY. Budou se starat o pořádek, hlídat festivalový prostor, koordinovat přístupové cesty a kdykoli se na ně můžete obrátit.
NOUZOVÉ VÝCHODY budou označeny značkami s nápisy EXIT. V případě nouzového stavu bychom vás informovali prostřednictvím LED obrazovky, moderátora, security a specielně proškolených pomocníků
Doprava
DOPRAVA NA FESTIVAL – ideální je využít vlakového spojení…dostupnost do Českého Brodu je ideální, spoje naleznete na IDOS.cz…v případě, že pojedete na festival auty, doporučujeme se domluvit s více lidmi, je to ekologické. Na cestu z festivalu můžete využít festivalové taxi, viz ceník níže.
FESTIVALOVÉ TAXI - O pohodlnou cestu z festivalu se opět postará TAXI FEST. Poznáte jej podle viditelného označení na dveřích – Brod 1995 CAR! TAXI FEST se postará i odvoz vašeho vozu a můžete si u nich udělat i alkoholtester. Zapiš si za uši tel. 734 345 678.
0-6 km do 4 osob fixní cena 200 Kč
0-6 km 5-6 osob fixní cena 350 Kč (vícemístné auto)
Nad 6 km do 4 osob nástupní sazba 60 Kč, následně pak 36 Kč/km, čekání 7 Kč/min.
Pro větší partu 5-6 osob nástupní sazba 60 Kč, následně pak 50 Kč/km, čekání 7 Kč/min.
Odvoz vozu 0-10 km fixní cena 700 Kč, nad 10 km je cena odvozu vozu 70 Kč/km.
Možnost alkoholtesteru: 100 Kč (pokud využijete odvoz vozu, použití alkoholtesteru bude odečteno z ceny odvozu).
TaxiFest můžete samozřejmě využít i k cestě na festival.
Z každé jízdy nebo “fouknutí” putuje 20 Kč na neziskovku AutTalk! DĚKUJEME!Ostatní
PRESS – na festival mají volný vstup jen akreditovaní novináři. Akreditace se řeší se Silvií Markovou, prostřednictvím emailu markova@s-m-art.com, pořadatel si vyhrazuje právo akreditaci udělit i odmítnout.
POŘADATEL AKCE je společnost SKYBRAND s r.o., Palackého 237, 282 01 Český Brod
Parking
Parkování máte zdarma v ceně vstupenky vedle festivalového areálu. Příjezd z ulice Tuchorazská.
Ubytování
K ubytování můžete využít místních hotelů a penzionů, konkrétně Hotel Apeyron http://hotelapeyron.cz/
Bezpečnost
BEZPEČNOSTNÍ SLUŽBA o bezpečnost se bude starat profesionální security, kterou rozpoznáte podle dresscodu a nápisu SECURITY…budou se starat o pořádek, hlídat festivalový prostor, koordinovat přístupové cesty a kdykoli se na ně můžete obrátit
NOUZOVÉ VÝCHODY budou označeny značkami s nápisy EXIT a budou vyznačené na mapkách i na webové aplikaci…v případě nouzového stavu bychom vás informovali prostřednictvím LED obrazovky, security a specielně proškolených pomocníků
VNÁŠENÍ NÁPOJŮ je do areálu s ohledem na bezpečnost zakázané
ZBRANĚ, OMAMNÉ LÁTKY, OSTRÉ PŘEDMĚTY je zakázáno vnášet do areálu…respektujte pokyny security
PSI A JINÁ ZVÍŘATA nebudou do areálu s ohledem na bezpečnost vpuštěni
MOTTO BROD 1995
MALÝ FESTIVAL VELKÝCH ROZMĚRŮ
NAŠE POSLÁNÍ
„Mícháme pro Vás ten nejlepší letní festivalový koktejl. Ingredience: kvalitní muzika, výjimečná atmosféra, Vy a vaši přátelé. Pozor! V hlavě Vám zůstane tenhle koktejl dost dlouho.“
NAŠE HODNOTY
Letitá tradice a zkušený pořadatelský tým
Místo setkání a jedinečné prostředí
Čas zážitků a historických příběhů
Neopakovatelná atmosféra a pozitivní emoce
NAŠE VIZE
Pořádat pravidelný letní pohodový festival vysoké, kvalitní úrovně, pro návštěvníky z okolí Českého Brodu v dosahu 50km, s limitovanou kapacitou 5000 návštěvníků s cílem každoroční vyprodanosti…
NAŠI NÁVŠTĚVNÍCI JSOU
Zejména lidé ve věku 30 až 50 let
Konzervativní, zkušení a sociálně etablovaní příslušníci střední třídy
Lidé s vytříbeným hudebním vkusem a zkušeností
Lidé očekávající relativní komfort, zázemí, pohodlí a služby na úrovni
Lidé, kteří mají děti a nevyhledávají několikadenní akce. Nezřídka navštěvují akci se svými ratolestmi
Lidé, kteří pravidelně navštěvovali koncerty, zábavy a kulturní akce a místní festival je nakrátko přenese do známého prostředí a pohody
Lidé, kteří se chtějí setkávat se svými přáteli a známými
NAŠI NÁVŠTĚVNÍCI OCEŇUJÍ
Kvalitu programu, zvuku a koncertních pódií
Profesionální techniku a zkušenosti pořadatelů
Nápadité dekorace a výtvarné řešení
Jedinečnou a přátelskou atmosféru
Kvalitní a rozmanité občerstvení
Doprovodný program vhodně doplňující hudební produkci
Starostlivost o čistotu a hygienické standardy
Podporu lidí s handicapem
Podporu rodin s dětmi
Kontakt
Náš tým
Jsme parta rozdílných osobností, kolegů a současně přátel. Každý jsme dobrý v něčem jiném, spojuje nás láska k hudbě a nezapomenutelným zážitkům.
Petr Fořt
Produkce & Dramaturgie & Design
fort@skybrand.cz
+ 420 777 202 655
Luboš Holý
Marketing & Ekonomika & Produkce
lubosholy87@gmail.com
+420 602 753 243
Silvie Marková
PR manager
markova@s-m-art.com
Zdeněk Střížek
Catering & stánky
jiricernik@seznam.cz
+420 608 755 756
Miroslav "Sejra" Chaloupka
Areál & Logistika & IT
sejra@skybrand.cz
+420 775 620 025
Jaroslav "Mastro" Šiška
Technika & Pódia & Zvuk & Světla
mastroani@centrum.cz
+420 602 332 762
Zuzana Fořtová
Ticketing & Administrativa & Tisky & Pokladna
info@skybrand.cz
+420 777 334 227
Lukáš Najman
Stagemanagement
lukas@skybrand.cz
+420 602 258 546
Iveta Librová
Administrativa & Rozpočet & Catering
iveta.librova@atlas.cz
Jakub Plíhal
Elektro
jakub@skybrand.c
Iva Vomelová
Hospitality
vomelova.iva@gmail.com
Anna Mrázková
Merchandise
anna@skybrand.cz
Pavel Michal
Grafický manuál
michal.pavel@gmail.com
Klára Šípová
Grafika
klara.skaili@gmail.com
Jakub Červenka
Dvorní fotograf
jakubcervenka.mail@gmail
Vilma Neubauerová
Webdesign
vilmaneubauerova@gmail.com